Wednesday, November 13, 2013

PENDAFTARAN AHLI/ PENGEDAR SHAKLEE

Saya yakin ramai kat luar sana terfikir-fikir apakah cara nak menambah pendapatan. Tidak perlu tunggu lagi, saya cadangkan tuan/puan menjadi sebahagian daripada kami untuk menjana pendapatan secara PART TIME mahupun FULL TIME dengan Shaklee. Dengan hanya bermodalkan RM65 sahaja. Insyaallah anda boleh menjana pendapatan 4 angka, 5 angka atau lebih daripada itu.


Bagaimana nak mendaftar dengan Shaklee?

Mudah saja, anda boleh mendaftar dengan 3 cara seperti dibawah:
  • Anda perlu membayar RM65 sebagai yuran pendaftaran atau membuat pembelian sekurang-kurangnya RM700 untuk untuk mendapat keahlian secara percuma; atau
  • Bayar RM65 + RM10 (kos penghantaran member kit) kepada saya dan saya akan uruskan pendaftaran anda dari A to Z; atau
  • Terus pergi ke mana-mana cawangan Shaklee dan mendaftar dengan menggunakan ID saya 907205 sebagai sponsor.

Yuran Keahlian

Sekiranya anda mendaftar sendiri di cawangan Shaklee, anda perlu membayar RM65 dan akan menerima member kit. Jika saya yang uruskan pendaftaran anda, anda perlu membayar RM65 untuk member kit dan RM10 untuk kos penghantaran member kit terus ke alamat anda. Lagi mudah...

Syarat-syarat untuk menjadi ahli Shaklee

Sekiranya anda mendaftar dengan Shaklee dengan tujuan untuk kegunaan sendiri atau keluarga dan rakan-rakan, anda tidak perlu untuk maintain point setiap bulan. Tapi sekiranya anda berhajat untuk menjana pendapatan dengan Shaklee, anda perlu maintain certain points untuk macam yang Shaklee dah tetapkan. Senang cerita, lagi banyak order anda lagi tinggi la komisyen yang anda akan terima.

Apa yang anda dapat kalau menjadi ahli Shaklee
  • Dapat beli produk Shaklee pada harga ahli yang jauh lebih murah sehingga 30% - 35% daripada harga runcit.
  • Anda layak untuk terima komisyen + bonus dalam bentuk wang tunai sekiranya anda mengumpul point daripada pembelian anda.
  • Kalau anda berminat untuk tambah pendapatan terdapat kursus/kelas/group yang boleh membimbing anda.
  • Shaklee juga menawarkan 3C. CASH (Komisyen + Bonus), CAR (Insentif kereta) dan CONVENTION (percutian antarabangsa yang menawarkan layanan 1st class dan pakej umrah bagi yang beragama Islam).
Apa keistimewaan sekiranya anda mendaftar di bawah Tips Kesihatan
  • Anda akan didaftarkan di bawah 3 SECRET GROUP di mana anda akan diberi exclusive excess kepada group ini.
  • Anda akan disediakan nota-nota dan boleh bertanya tentang apa-apa saya tentang produk, cara marketing, cara pengambilan supplement, membuat blog dan banyak lagi.
  • Gambar-gambar bagi tujuan promosi disediakan untuk anda. Anda akan dibimbing secara exclusive tentang cara menjana pendapatan melebihi 4 angka.
Apa tunggu lagi... jom join Shaklee bersama Tips Kesihatan. Add saya Hawa Hamzah dan Tips Kesihatan di FB/ call/ sms/ whatsapp saya 019-3675610. Mana tau ini rezeki yang telah ditetapkan untuk anda. Selagi belum cuba, belum tahu :)

No comments: