Sunday, February 21, 2010

last day

wah staff saya sungguh kiut sekali... Jumaat lepas sampai2 aje kat pejabat, belon penuh atas meja, ade kotak hadiah ngan sarapan sekali... seronoknye! nyesal tak bawa kamera, hp rosak lak :( dapat selamatkan 8 gambar aje huhuh bantal spongebob tu saya punye, bukan hadiah taw heheh

bawah kotak hitam tu ade sandwich tuna kb (staf) yg terkenal... plannye nak siapkan breakfast atas pinggan, siap buah ngan air... belon sme nak gantung2 (gunting ngan benang pun ade atas meja!) tapi belon tu tolong kotak yg malu sembunyikan diri :)

dialog masuk pantry... hanis (sorang lg staf) tengah potong buah tembikai susu...
hanis: ala cik awe nampak pulak...
saya: nampak ape? ade jamuan ke?
serius wehh rupenye die potong utk saya... kerepek pedas tu glamer sbb hanis jual... kek yg comel tu pun hanis belikan utk saya :)

eh eh nape raina ade hadiah gak? lengkapla buku Peekaboo raina dua... tQ aunty kb :)

ni kek... utk birthday guys&girls Jan&Feb, indulgence weh!
nampak nama saya tak? dah nasib yg request pun staf sendiri, nama besar lah...

ni saya&nida tgh prektis potong kek, jamuan dah start ni... saya taw ade makan2 tapi ingatkan unit np 4 aje... rupenye panggil satu sektor, serius segan weh! bukan saya pinta ye kawan2, cuma nasib baik badan berbos-besarkan dan berboskan orang2 yg ingat jasa & budi :)

bos, Cik Marhanum dan kb yg memang vogeh and roxxx...
orang kuat hari itu :) selain hanis (mana kau pergi? tak tangkap gambar sama2)...
gambar ngan ipin tak sempat diselamatkan laks... nway, unit np 4 yang best!!!

hadiah dari kb - pashmina & telkung (made by her mOm) dan dari bos@sektor - tudung Ariani & kain pasang...

perasaan saya sekarang setelah 4 tahun (cukup 1 Mac ni) berkhidmat di Sektor Naik Pangkat, terharu sebab tak sangka full of surprises, sedih sebab nak tinggalkan sektor, gembira pun ade kot, nak celen tempat baru lak... walaupun gembira buat naik pangkat orang (rezeki?), still wujud perasaan tak best sebab tak dapat naikkan pangkat semua orang :( buat syarikat sendiri lah... lepas ni, cuti seminggu nak uruskan raina dan rehat!!!

2 comments:

A.Z. Haida said...

apesal tak dtg opis pagi ni untuk jamuan meraikan pegawai CDPP yang akan pergi DPA?

Hawa Hamzah said...

anak daraku bangun pukul 8.30 on dot puan azra.. lagipun dah rase jamuan dari Sektor Naik Pangkat dah cukup meriah :) tapi datang ofis gak pagi tadi :)