Sunday, August 16, 2009

urut

ramai orang tegur saya nampak suram, tidak bercahaya dan saya menjawab, biasalah dah kahwin dan ada seorang anak (alasan kukuh tak?) tapi ramai aje mereka yang sudah berkahwin malah beranak-pinak dan masih maintain cantik...

pagi tadi, saya panggil kak nor untuk urut saya 1st time... sebelum ni saya biasa diurut oleh cik wati desa surada bangi... bagi saya, kak nor urut biasa saje berbanding cik wati... cik wati urut lembut, badan tak sakit tapi sedap! maksud saya, kebanyakan orang urutnye keras tapi badan kite still sakit...

kak nor tegur saya banyak angin, die tanya saya biasa minum air sejuk @ air kelapa @ air gas? saya beritahu, saya minum air gas yang sejuk :) dah ade dalam fridge, setiap kali buka fridge, diriku tergoda! die nasihatkan saya jangan minum air2 nie, awak tu beranak kecil... saya tanya beranak kecil tu ape, rupenye beranak kecil tu anak kecil lagi... abis tu, kalau anak dah besar leh minum ke? die kate air kelapa oklaa, air sejuk dan air gas ni pantang kalau nak cantik luar dalam! awak tu muda lagi, lama lagi nak pakai badan tu... tersentap saya! saya pantang nampak lak...

die nasihatkan saya makan jamu, sayang badan kecil dan takde masalah... rugi kalau tak jaga! mau diulang2 2-3 kali pasal makan jamu ni, saya cakaplah saya makan herba HPA, die kate oklaa tapi makan ke? terdiam lagi saya... habis2 urut, die promote jamu yang dibuat sendiri.... RM 25 untuk 50 biji... senyum :) patutlaa asyik cakap pasal jamu!

kak nor tinggal di Semenyih, die caj RM 60 untuk 1 badan... cik wati caj RM 50 tapi saya selalu minta lulur badan gak, so tambah RM 10... dulu saya tanya cik wati, RM 50 satu badan untuk berapa jam? die cakap 1 jam... dan saya terkejut, RM 50 untuk 1 badan 1 jam, mahalnye!!! terus die urut saya 2 1/2 jam, 1st time laa hehehe tapi cik wati tak berkira, kalo kaki bengkak ke ape ke, die urut saya tanpa caj... dan tadi kak nor urut saya setengah jam aje! alamak, cik wati kapan mau kembalik dari indon? rindu cik wati...

oh sakit kepalaku, bile mau hilang???

3 comments:

dIRa said...

huhu kat bgn srai, 20 mins frm nbg tbl, ader tukang urut yg best.. kak jun.. dia urut dlm sejam - sejam lbih for ONLY rm20...HUHU..lg best dr cik wati bangi tuh ;)

Hawa Hamzah said...

yeke dira? bestnye! kene ambik ke die dtg sendiri? nanti kalo aku dtg rmh ko, aku nak urut heheh

dIRa said...

p umah dia.. alaa dkt jer.. bole2.. nnt aku blanje ko urut :)